Kväll, härliga kväll...

Hej alla läsare! Jag sitter just nu och chattar lite med några vänner. Zappar genom alla tv-kanaler på min 'lilla' tv medan jag väntar på att vår kvällsmat ska bli klar. ^^ Just nu kommer ju inget bra program men kanske senare ikväll? Vad tycker ni läsare om att titta på? Själv tycker jag om komiska eller dramatiska, spännande filmer. Ska nog gå och avnjuta den vackra kvällssolen den sista stunden den är uppe, annars får jag vänta till imorgon och då är det ju lite kyligt också. Hittade just en komisk kortfilm, den varade bara i en halvtimme men nästa avsnitt kommer visst imorgon, måste nog börja kolla på dessa kortfilmer.


Detta är min kvällsmat ikväll (TS-bilder (; ):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0