Orättvis skoldag...

Ursäkta att jag inte hunnit uppdatera bloggen idag men jag har haft fullt upp, försov mig i morse, alla fick vara extra länge i skolan... -.-' Alldeles onödigt! Och efter det kom en vän hit. Vi cyklade till affären tre kilometer bort och köpte limsa, godis och en minichokladplatta. ^^ Vi hade med min hund Tyra dit, henne band vi fast utanför, hon solade sig i den starka solen men vi tror hon fick lite varmt då hon är svart... I skolan hade vi värsta turen, de tre första timmarna sjöng vi, helt okej förutom att jag är hes ännu så det lät ju inte bäst av allt... Vi måste äta köttsoppa men vi fick nybakt bröd istället för 'gammalt' bröd som vi alltid fick förut... De två timmarna vi hade efter mat så hade vi prov hela timmarna, typ fem-sju korta prov varje timme och efter det så fick alla stanna kvar en extra stund -,-... Lyckat - Not! Nåja, får hoppas på att morgondagen blir bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0