Friday! <3

Sitter här nu och tittar på tv, märkte nyss, okej det var någon dag sedan,
att jag har en mycket bra musikkanal på tv:n, men så smart som jag är
har jag såklart inte märkt den tidigare... Satt och bläddrade mellan
bloggar här för en stund sedan. Och kollade in på några hemsidor. Alla
har ju fullt med bilder och bra headers... Tycker min blogg är tråkig x3
I allafall färgerna och inläggen också kanske, har ju bara snabbkodat
den lite och kan inte direkt publicera bilder heller... Har ju en system-
kamera och bilderna från den är ju stora och tar upp mycket av hård-
disken så därför använder jag bilder från olika gratishemsidor... Om
jag köper en ny dator, vilket jag har planerat att göra, så ska jag nog
börja ladda upp och publicera bilder. Hittade nyss en liten bildserie
på en sida och vill publicera den, för djurälskare, som jag x'3, kan
vara lite sorglig i början tills man ser slutet, okej, kanske lite
överdrivet men... Hehe.

Boohootube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0