Ursäkta...

Jag ursäktar så mycket att jag inte hunnit och kunnat uppdatera bloggen de senaste dagarna men jag har inte hunnit. Min familj kommer det nog inte stå så mycket om direkt... :/ Men iaf. jag har en mamma, en pappa, två hundar och två katter, djuren vill nog vara med hellre. ^^ Den 14:e hade jag tänkt skriva ett inlägg om Titanic, som började sjunka på kvällen den 14:e april förr 99 år sen, år 1912. Skeppet var ju helt under ytan den 15:e april. Jag kunde inte vara inne den 14:e för jag slapp inte in på bloggen... Den 15:e slutade vi ganska sent i skolan och så hade vi en musikföreställning på kvällen så jag fixade mig i ordning hela dagen då jag och en vän skulle vara där en timme tidigare för att ta betalt. Jag medverkade med sång och piano och de yngre medverkade med sång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0