Högstadiet imorgon

Har nyss packat klart min lilla skolväska. Börjar ju högstadiet imorgon
har både bästa och sämsta klassen i skolan... Sitter och lyssnar på
musik och har det skoj, kanske inte skoj men ändå x3 Har en liten
"valp" som sover på min kudde :'3 Hon är kanske ingen valp mer då
hon nyss fyllt två år men hon är ändå valpen i gården. Netta är ju
ganska gammal, 8 år. Igår kunde jag inte uppdatera bloggen då vi
sov vid villan och sedan åkte jag till en kompis och på kvällen gick
vi till högstadiet för att delta i NyCarleby Hundklubbs Doggy Walk
Pic Nic.
Vi gick då nästan 6 kilometer. Före hade vi gått över den
nyare bron i stan så Tyra skulle vänja sig vid broar då vi bor på
landet så är hon bara van vid grusvägar och asfaltsvägen som går
rätt genom byn, samt en annan asfaltsväg. Och inte blev hon trött
av det, då vi kom tillbaka till högstadiet så fick vi varsin kasse. I en
fanns två enorma grisöron o.O, åtta tuggpinnar, två vita ben, två
små burkar med blötfoder och en liten påse hundmat från Royal
Canin. Och åt oss fanns en liter saft/ juice, två semlor, två persikor,
2/3 gurka, fyra tomater, en penna, två minipåsar med någon slags
reklam x'3, ett paket skinka, två yoghurtar m.m. Hur hade de
tänkt att vi skulleäta upp allt det? x'D Men det var ju ändå bra. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0