Regn, regn & regn...

Hej! Sitter och lyssnar på några Jedwardlåtar för att försöka bli gladare
och piggare... Det regnade hela dagen igår och det regnar idag också,
det höll väl upp lite i morse då jag vaknade men såklart måste det börja
regna igen. -.- Har tänkt gå ut och gå med hunden dessa två dagar som
vanligt men såklart måste det regna, hon har inget problem med att
vara ute men det är värre för mig, det är blött och har tappat bort alla
mina paraplyn... Så jag har suttit och pratat på ett forum en liten stund
men ingen var inne bara jag och en eller två andra... Om ni inte gjort
det redan så gå in på YouTube och sök på JEDWARDTV och välj nån av
de över 300 filmerna, de kan vara lite roliga ibland som då Edward ska
lära sig prata svenska då de är i Sverige. ^^ De har ju också en fågel,
Chalkie tror jag den hette, i en av filmerna. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0