Systemkamera! <3

Köpte en systemkamera igår <3 En Canon EOS 1100D.
Tycker själv den tar mycket bra, skarpa bilder. Så nu
kommer det nog komma fler bilder på bloggen får jag
hoppas, måste installera den men orkar inte nu, det blir
väl då skolan börjat, det är bara fyra dagar kvar av
detta härliga sommarlov.
Har ju inte hunnit göra så
mkt. tycker jag själv även om jag antagligen gjort det.
Väntar på att få beställa en DVD och en CD och snart
går det att göra det. ^^ Har inte lust att blogga så
mycket idag. Men igår var jag och shoppade och
hämtade ut lite pengar från en loppis jag sålt på ^^
Nu ska jag ut och fota, försökte även fota solen igår
och det gick tom. med hjälp av blixten... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0